Puteţi renunţa la produsele achiziţionate din magazinul online ZDUBI, în termen de 14 zile de la recepționarea lor, conform legislaţiei în vigoare, fără penalități și fără invocarea unui motiv.

În acest caz trebuie să returnaţi produsul în termenul specificat, în ambalajul original, cu toate etichetele intacte şi fără urme de uzură/deteriorare/purtare, iar cheltuielile legate de returnarea produselor vor fi suportate de dumneavoastră. În caz contrar ne rezervăm dreptul de refuza returul.

Valoarea aferenta produselor returnate va fi rambursata în termen de maximum 15 zile, cu reţinerea costurilor aferente returnării mărfii, dacă este cazul.

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate şi dacă produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site, produsele s-au livrat eronat de către Vânzător sau mărimea produselor comandate nu este potrivită.

Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos:


În anumite cazuri, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Costurile de retur vor fi suportate de catre Cumparator şi transportul noii expeditii va fi suportat de Vânzător.

Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta ZDUBI, Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii.

În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalaţi incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune anunţarea Vânzătorului prin intermediul formularului de contact de pe site sau telefonic la numărul de relaţii clienţi (0744500015) sau via e-mail (clienti@zdubi.ro). Cumpărătorul nu va demara returnarea fizică a produsului înainte că Vânzătorul să proceseze solicitarea și să îi furnizeze detaliile necesare returului (adresa pentru recepția mărfii, etc).